Afgelopen zomer ben ik afgestudeerd voor de master Management aan de Open Universiteit. Voor mijn thesis heb ik onderzoek gedaan naar de legitimiteit van netwerkmarketing.
Netwerkmarketing is een businessmodel en veel mensen “vinden iets” van dit model.
In deze masterclass gaan we inzicht geven in wat een netwerkmarketingbedrijf legitiem of dubieus maakt.
Wanneer je beter wel of niet in kunt stappen in een netwerkmarketingbedrijf en waar je op moet letten. Niet alleen wat betreft het bedrijf, maar ook wat betreft je eigen doelen.
En ook doe je er goed aan om van een netwerkmarketingbedrijf te kopen en waarom wel of waarom niet? Wat is het verschil met kopen in een winkel? En waarom kiezen netwerkmarketingbedrijven ervoor om niet via een winkel te verkopen?
Afhankelijk van de interactie en vragen zal deze masterclass 1 tot 1,5 uur duren. Na 1,5 uur gaan we echter afronden. Mochten mensen dan nog gerichte vragen hebben, waarbij ik bij kan helpen, dan neem ik deze graag persoonlijk op.